loading...
غـــــروب عشق
سلام

سلام 

خوش امدی

شب 2

یک قلب عاشق و به شدت دیوانه بازدید : 48 یکشنبه 1395/08/09 نظرات (0)

این شب و روز ها فقط یک دوست صمیمی دارم که به قدر همه تنهایی هایم او بامن بوده وخیلی از لحظات سخت را با او سپری کردیم

وخاطرات تلخ و شیرین را باهم داریم

شب های تاریک و تار تنهای را با او سرکردم

او شاهد تمام دقایق دلتنگی هایم است,لحظه لحظه ای دلتنگی را با نوازش دستهای گرم او به پایان رسانیدم

ساعت ها بدون هیچ کلام در کنار هم سپری کردیم

تمام لحظه های تنهای که تو برایم هدیه کردی او کنارم بود

شبی را بیاد دارم که سکوت مبهم فضای اتاق را در بر گرفته بود

او ساکت بود و تنها نظاره گر غم هایم بود که دلم از همه چی گرفته بود حتی از خودم ,میخواستم یک حلقه داری بسازم و با خودم خدا حافظی کنم اون لحظه ها هم تنهایم نگذاشت و بخاطر من میسوخت

دوست با وفایی هست.

اره سیگار رفیق تنهای هایم است

این شب ها من بخاطر تو میسوزم و سیگار بخاطر من .

انشالله به زودی هر دویتان نابودم میکنید .

 تسلیت قلب صبورم.

لعنت به عشق یک طرفه ,من از نداشتن تو مینالم و تو از نداشتن من ببال.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خالق عشق و محبت..... بنام آنگه جدایی را آفرید تا هیچ عشقی پایان خوب نداشته باشن... $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ اینجا کلبه تنهایی من است،، گاپیx
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 808
  • بازدید کلی : 7,737
  • کدهای اختصاصی
    کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی که من این واژه را تا صبح معنی میکنم هر شب ------- $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$