loading...
غـــــروب عشق
سلام

سلام 

خوش امدی

یک قلب عاشق و به شدت دیوانه بازدید : 52 دوشنبه 1393/09/10 نظرات (0)

خوش حالم.!!!

خیلی خوش حالم شاپرک سفیدم.!!!

خوش حالم که روز و روزگارم با تو یکی شد.

خوش حالم که آسمان پر ستاره شب های تاریکم با تو یکی شد.

خوش حالم که زیر قطره های باران،در امتداد کوچه های برگ ریز خزان تو را دارم.

 

بله دیگه خزانی ندارم.!!!!

خزانم بهار شد.!!!!

تمام وجودم سرشار از عشق تو شد.

نمیدانم چگونه عاشقت شدم.

نمیدانم چگونه دریای عشقم طوفانی شد.

تنها چیزی که میدانم این است که خیلی دوستت دارم بس.

تو تنها کسی هستی که کلیمه دوستت دارم را باید تقدیمت کنم. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تو نفس و حیاتم استی که خالق توانا برایم عطا نموده 

خــــــــدایا سپاس تو را .!!!http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

چی زیباست بیاد تو زیستن،بیاد تو ماندن،با رویا های تو زندگی کردن.!

تورا میپرستم به تو عشق میورزم خودم را با تو احساس میکنم رویاهایم زنده میشود.!!!

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

شیشه عمرم  ،  نفس و حیاتم!!!گل

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

خــــــــــــــــیـــــــــــلی دوستت دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بنام خالق عشق و محبت..... بنام آنگه جدایی را آفرید تا هیچ عشقی پایان خوب نداشته باشن... $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ اینجا کلبه تنهایی من است،، گاپیx
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 804
  • بازدید کلی : 7,733
  • کدهای اختصاصی
    کجا دنبال مفهومی برای عشق میگردی که من این واژه را تا صبح معنی میکنم هر شب ------- $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$